Gå til sidens indhold
Om KVUC

Ledelse og administration 

KVUC er organiseret med en direktion, der består af rektor og en ressourcechef.

Under direktionen sidder uddannelseschefer og administrative chefer, som har ansvaret for forskellige områder.

Direktionen

Direktionen består af rektor og en ressourcechef. Rektor har det overordnede ansvar for KVUC - fagligt og pædagogisk såvel som organisatorisk. Derudover har rektor ansvar for uddannelsesområderne og for at koordinere uddannelse, pædagogik og udvikling samt for kvalitetssikring. Ressourcechefen er ansvarlig for alle fælles administrative funktioner.

Uddannelseschefer

Under direktionen sidder tre uddannelseschefer. De har hver især ansvaret for deres uddannelsesafdeling. De skal sørge for planlægning og opbygning af læringsmiljøer i de to bygninger på Vognmagergade 8 og Sankt Petri Passage 1.

Administration og Kommunikation

Under ressourcechefen sidder en række administrative chefer. De er ansvarlige for studieadministration, eksamen, økonomi, IT og bygninger. Som stabsfunktion til den øverste ledelse sidder Kommunikationschefen med ansvar for kommunikation og markedsføring.

Organisationsdiagram

Vores organisationsdiagram giver et overblik over den samlede organisation på KVUC.

Download organisationsdiagram (PDF)
Vælg kurv

Vælg den uddannelse du er i gang med at tilmelde dig.

Tilmelding til HF, AVU og FVU
HF - Gymnasial uddannelse
AVU - 9. og 10. klasse for voksne
FVU - Læse, skrive og regne
Tilmelding til GSK
GSK - Gymnasial supplering